Oman autot BMW 525i 141kw 1991a. ja enne oli probleem, et töösoe mootor kippus kohati väga tugevalt vahele jätma, teinud on ta seda alates talvest. Valasin sõbra soovitusel paaki 15ml MERGI-t 60 liitri kütusega. Sõitsin maanteid mööda läbi ca 500km ning saabusin linna(siin sõitmisel on pöörded liikumise alustamiseks teadagi madalad ja masin peaks jälle ‘’nöökima’’ hakkama). Kuid… viga oli kadunud, kiirendus oli parem kui kunagi varem. Olin veel autol õhulugeja tagant ära ühendanud kuna varem tegi see asja aiult hullemaks. Nüüd on ka see tagasi ning masinal mootor OK.
Poleks uskunud, edu Teile.
Andrei, 12.09.2015
Autobussipargi tehnikadirektorina tundsin huvi MERGI põlemiskatalüsaatori efektiivsuse ja positiivsete omaduste vastu. Testi korraldasin 400 liitri kütusega, bussiks Volvo THD101GC (vl. 1983).
Peale 3-päevast kasutamist langes väljalaskegaaside tahmasisaldus 1,14-lt 0,88-le, seega ligi 26%. Kütusekulu, mis enne oli 35,16 liitrit, kukkus nüüd 33,60 liitrile 100 km kohta. Juhi sõnul käis peale 240 km läbimist mootorist nagu ‘’nõks’’ läbi ning vedu läks paremaks. Proovisin MERGI-t ka oma isiklikus sõiduautos ning sain tuntava väljalaskegaaside vähenemise. Seega olen veendunud MERGI tõhususes ning plaanin seda peagi täies mahus kasutama hakata.
Sulev, autobussipargi tehnikadirektor, 10.2014